Built from public records. No company paid to be listed. Every check names its source and the date it was read.

DOO DOO BUS SEPTIC SERVICE in Grants Pass, OR

4.7 from 10 Google reviewsHours published
4190 Williams Hwy, Grants Pass, OR 97527(541) 846-3071thedoodoobus.com/ opens in a new tab
DOO DOO BUS SEPTIC SERVICE

Septic Service Categories

These are how Google lists the business, not proof of a service offered.

Septic system serviceCommercial real estate inspectorContractorPlumberPortable toilet supplier

Published hours (not a full week)

Saturday
9:00 AM to 1:00 PM

Google Reviews

4.7 10 Google reviews
Read all reviews on Google opens in a new tab
  1. Shelby M.

    July 2026

    Unprofessional, unpredictable, flaky, doesn’t answer phone, can’t leave voicemail. Reached out for service with no answer or response and they showed up randomly 3 weeks later.

    Response from the owner

    Shelby, as you are aware, and as reflected in your last text to us, you requested one final service “sometime after” you moved out that Saturday. You did not request a specific date or indicate that the service was urgent. You had enrolled in our discounted 30-day service with a card on file and agreed to our predetermined route schedule. This discount is provided because service occurs when our route is operating in your area rather than on an individually selected appointment date. Your previous service was completed June 30, and your next predetermined route fell during the week of July 24. We arrived July 24 to complete the final service you requested. Upon arrival, we discovered that another company had already performed the service. We received no notice that our visit was no longer needed, resulting in an unnecessary truck dispatch. Our voicemail and phone lines are operational, and text messaging is also available. You were fully informed of the route terms, agreed to them, received the discounted rate, and we arrived according to the established schedule

  2. Kevin F.

    June 2026

    Made time for me as we couldn't use any water at all. Others were days away.

    Response from the owner

    Thanks you for the kind review we are just glad we could help.

  3. Bridge D.

    June 2026

    Very poor communicator! Overcharged us double! Fro work we did not require. We have 2 septics one did not need to be cleaned at all and they did it anyway so we were charged the same as the one that needed it. They said they would arrive at 8 and did not call to say change of plans. They arrived at 12:30. Do yourself a favor and go with a professional septic service.

    Response from the owner

    I apologize for not responding to this review sooner. I reviewed your file and found the notes. I was disappointed to read this review because it lacks honesty and sincerity. You were quoted a bulk discount of $410 per 1000-gallon tank because you had called to have both tanks pumped. You were told the tech would be there between 8 a.m. and 1 p.m. as that’s how we do all of our schedule for the last 10 years. As it comes to the second tank not being needed to be pumped. This is the first we’ve heard about this. Even when we talked when you were upset the only thing brought up was you felt that it should be $ 410.00 for 2000 gallons not per 1000 gallons, I attempted to defuse the situation and said I’m I’m sorry if there was some kind of miscommunication, but our price is as stated 410 per 1000 that included your bulk discount. You nor your husband did not express anything to my tech about the second tank you actually showed my tech where both tanks were and proceeded to have them pumped with no questions asked until the bill was due however even at That time, the question of whether the tank needed to be serviced was never discussed nor expressed. The only dispute was the price you wanted to pay versus the price quoted. My tech proceeded to call me and I reached out to talk. you became agitated and aggressive and told me that was too expensive I encourage you to call around to find out that you’re getting the best price in southern Oregon. We pumped out 2000 gallons told the totaling $820 that included your bulk discount. That’s what you were quoted. That’s what you had agreed to and that’s what we did for you’ve hope you have a wonderful 2026

  4. Tristan R.

    June 2026

    Caden came out to our house and was awesome with what he had to do on our property. I would recommend his service. He was promp a and was very kind and helpful. And got the job done. The price was great.Thank you for your service.

    Response from the owner

    Thank you so much for the wonderful review! We’re glad Hayden provided prompt, kind, and helpful service and got the job done at a great price. We truly appreciate your business and recommendation!

  5. Nancy A.

    March 2026

    Great customer service ,friendly, personable,and did a great job!! And his prices are great!

    Response from the owner

    Thank you, Nancy! We truly appreciate your kind words and are glad you were happy with our service and pricing. Thank you for choosing Doo Doo Bus Septic Service

Map and Directions

DOO DOO BUS SEPTIC SERVICE4190 Williams Hwy, Grants Pass, OR 97527

Other Septic Companies in Grants Pass

Frequently Asked Questions

How is DOO DOO BUS SEPTIC SERVICE rated?

4.7 stars from 10 Google reviews.